BLOQQ projectverlichting levert lampen, lampenkappen, timmerwerk en meubelstoffering voor de zakelijke interieurmarkt. Bloqq is de officiele BeNeLux agent voor de Cleoni Fabriek. Onze lampen worden op bestelling gemaakt en hebben dus altijd een productie/levertijd. Wij verkopen aan zakelijke klanten, geen particulieren.

 
WELKOM BIJ BLOQQ!
  • Verzendkosten Nederland 6,75 euro, Belgie 10,95 euro
  • Veilig betalen met IDEAL

Klik op het onderwerp hieronder om direct naar de informatie te gaan:

BESTELLEN:

Hoe plaats ik een bestelling op de site?

1.     Indien u een product uit onze webshop wilt bestellen gaat u naar het artikel van uw keuze en klikt u op 'in winkelwagen'. Als u nog meer artikelen wilt bestellen, klikt u op ‘verder winkelen’. Bent u klaar, klik dan op ‘naar winkelwagen.
2.     In uw winkelwagen heeft u de gelegenheid om het aantal te wijzigen of artikelen te verwijderen uit de winkelwagen. Indien u klaar bent met winkelen en de bestelling wilt plaatsen klikt u op ‘bestelling afronden’.
3.     Vervolgens komt u bij het scherm waar wij u vragen uw persoonlijke gegevens in te vullen en een betaalmethode te kiezen. U kunt hier ook een afwijkend afleveradres aangeven. Vervolgens klikt u ‘bestelling afronden’.
4.     Als laatste vragen wij u de bestelgegevens nog een laatste keer te controleren, alvorens de bestelling definitief te plaatsen. Indien alle gegevens juist zijn accepteert u de voorwaarden en klikt u op ‘bestelling afronden’.
5.     Indien u hebt gekozen voor ‘Overboeking’ is uw bestelling geplaatst en ontvangt u de betaalgegevens per e-mail. In het geval van alle overige betaalmethoden wordt u nu eerst doorgestuurd naar de geselecteerde betaalpagina. Zodra u uw betaling hebt afgerond, is uw bestelling geplaatst. U ontvangt zo direct een bevestigingsmail (dit is tevens uw factuur).

Lukt het niet om via de site te bestellen?
Lukt het niet om uw bestelling via de site te plaatsen of heeft u nog vragen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen per e-mail info @ bloqq.nl (zonder spaties). Uiteraard helpen wij u graag bij het plaatsen van uw bestelling.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
Als u een bestelling via de site plaatst, ontvangt van ons een bevestigingsmail (dit is tevens uw factuur). Mocht u deze niet hebben ontvangen, dan kan het zijn dat uw bestelling waarschijnlijk niet goed is doorgekomen. Ook kan het zijn, dat u bij een betaling met Ideal te snel op het kruisje heeft geklikt, waardoor Ideal geen betalingsbevestiging heeft teruggekoppeld en er dus niet automatisch een e-mail naar u wordt verzonden. Twijfelt u, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen door te mailen naar info @ Bloqq .nl

Bestellen en afleveren in het buitenland:
Bloqq verstuurt binnen Nederland en op aanvraag ook naar Belgie. Niet naar andere landen.
 
BTW bij intracommunautaire levering:
Het is mogelijk om vanuit Belgie zonder BTW te kopen. Dit dient u via de mail aan te vragen en kan niet via de webshop.
De webshop is algemeen toegankelijk, dus zonder eerst een account aan te vragen. Als er sprake is van levering vanuit Nederland naar Belgie zijn wij wettelijk verplicht eerst uw BTW vrijstelling te controleren. Er is dus géén sprake van een account aanmaken waarbij uw bedrijf eerst geverifieerd word. Bent u aangemerkt als ondernemer en BTW- plichtig in Belgie, en wenst u gebruik te maken van de verlegde BTW-regeling, dan kunt u uitsluitend bestellen via de e-mail en om een nul-BTW factuur vragen voor een intracommunautaire levering. Uw bestelling zal dan via de e-mail worden behandeld. Besteld u via de website en blijkt u geen recht te hebben op verlegde BTW, dan annuleren wij de bestelling.
 
Afhalen met 0% BTW  kan ook. Indien u namens een Belgisch bedrijf koopt dat BTW plichtig is, maar de goederen zelf komt afhalen is een factuur met verlegde BTW uitsluitend mogelijk, indien u een exportverklaring opstelt en ondertekent. De belastingdienst wil dit als bewijs, dat de goederen daadwerkelijk het land verlaten, anders geldt er alsnog 21% belasting. Het is niet mogelijk goederen af te halen en daarna BTW terug te vragen. U dient dit vooraf aan te geven en een ondertekende exportverklaring mee te nemen.

BETALEN

Hoe kan ik betalen?
U kunt er voor kiezen om uw bestelling vooraf te betalen of voor betaling bij aflevering/ophalen.
  1. Als u voor vooruitbetaling kiest:
    - betaalt u rechtstreeks via uw bank d.m.v. IDEAL
    - kiest u voor overschrijving waarna u zelf het bedrag overmaakt naar onze bankrekening.
    De bestelling wordt dan z.s.m. verzonden, zodra deze is goedgekeurd en uw betaling is ontvangen.
  2. U kunt het product uiteraard ook kosteloos komen afhalen. Kies dan voor de optie ''overschrijving'' en maak met ons een afspraak wanneer u het product komt afhalen.
  3. Betalen bij aflevering: indien u producten onder rembours laat verzenden betaalt u de kosten van het product aan de deur. De kosten voor de rembourszending dienen wel vooruit te worden voldaan zodat wij zeker weten dat uw bestelling serieus is.

Factuur:
Als u voor een bestelling onder vooruitbetaling heeft gekozen, ontvangt u de factuur direct per mail, zodra u uw bestelling op de site heeft afgerond. Voor alle andere betaalmogelijkheden geldt, dat u de factuur per mail ontvangt, zodra wij uw betaling hebben ontvangen.
De factuur geldt tevens als uw garantiebewijs.
Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen van uw bestelling en betaling? (bijv. omdat uw computer vastliep tijdens het afronden van de bestelling). Dan kan het zijn dat uw bestelling niet geplaatst is. Bij twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen.


BEZORGING

levertijd
Is uw bestelling geplaatst, goedgekeurd en is de betaling door ons ontvangen, dan zorgen wij ervoor dat het product zo spoedig mogelijk bij u wordt aangeboden. De meeste van onze producten gaan op bestelling en hebben daarom een productie+ levertijd van 1,5 maand. Wij leveren projectverlichting en zijn dus niet gericht op voorraad houden en ''dozen schuiven''.

bezorgservice
De meeste armaturen versturen wij met PostNL. Indien u niet aanwezig bent, zullen zij het pakket bij uw buren afleveren of op het postkantoor waar u het met het afhaalbewijs kunt afhalen. Het is bij PostnL post helaas niet mogelijk om aan te geven, dat het pakket niet bij de buren afgegeven mag worden. Is het pakket afgeleverd bij het postkantoor en haalt u het pakket niet binnen 1 week af, dan zal het pakket geretourneerd worden aan Bloqq. Eventuele kosten hiervoor worden aan u doorberekend.
U kunt na verzending de pakketcode aanvragen waarmee u het pakket via www.tracktrace.nl kunt volgen.
Het is bij PostNL post niet mogelijk aan te geven op welke dag er kan worden afgeleverd. PostNL levert het pakket  doorgaans doordeweeks af.


Bezorging door specialist
Sommige armaturen zijn niet geschikt om per pakketpost  te versturen. Hiervoor schakelen wij een gespecialiseerd transportbedrijf in, dat het armatuur zorgvuldig vervoert of wij maken met u een afspraak om deze zelf bij u te bezorgen. De extra kosten van  35,- euro die hiervoor gemaakt worden, ontvangt u van ons als korting. Wij maken met u een afspraak wanneer dit product bij u zal worden aangeboden.
Wij gaan ervan uit dat u dan ook daadwerkelijk aanwezig zult zijn. Indien u niet aanwezig bent op de afgesproken datum zijn wij genoodzaakt de transportkosten bij u in rekening te brengen.


RETOURNEREN

Het kan zijn dan u een artikel wilt retourneren, omdat het bijvoorbeeld niet bevalt of u wilt afzien van de aankoop.
Artikelen mogen binnen 14 dagen na aankoop worden geretourneerd. U krijgt dan het bedrag teruggestort . De verzendkosten voor het terugsturen van een product komen voor uw eigen rekening evenals het risico voor het verzenden. De artikelen die wij verkopen zijn gevoelig: u dient daarom voor een adequate verpakking te zorgen. Het product dient in de originele staat te worden geretourneerd en zal bij retourneren gecontroleerd worden op wijzigingen aan het product. U dient een retour altijd van te voren aan ons door te geven.

Maatwerk lampenkappen:
Alle stoffen lampenkappen worden speciaal op bestelling met de hand gemaakt. Deze vallen onder maatwerk en kunnen niet zonder overleg geretourneerd worden. Laat u voor uw bestelling adviseren of u de juiste maat en stof bestelt. Wij adviseren u hiervoor langs te komen in Oosterhout. Bent u desondanks niet tevreden met de ontvangen kap, neem dan altijd eerst contact met ons op en wij helpen u graag met het zoeken naar een oplossing of alternatief.

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen of het artikel is beschadigd.
In het geval dat u het verkeerde artikel geleverd heeft gekregen of het door u bestelde artikel beschadigd is aangekomen, verzoeken wij u hier binnen 3 dagen telefonisch melding van te maken.
U kunt het artikel terugsturen naar Bloqq. Daarna zullen wij z.s.m. het juiste artikel naar u toesturen, zonder hiervoor opnieuw kosten te berekenen. Wilt u toch afzien van de koop, dan zijn de gemaakte kosten voor uw eigen rekening.

Naar welk adres kan ik artikelen terugsturen?
U kunt artikelen retourneren aan:
Bloqq / Lichtpunt NL
Molenstraat 13
4902 NM Oosterhout
Nederland

Retourformulier kunt u hier downloaden: -->> Retourformulier <<-- Het retourformulier is niet verplicht, maar wel handig, zodat wij voor u de retourzending zo snel mogelijk kunnen afhandelen.


Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra wij het artikel in ongeschonden staat hebben ontvangen wordt bekeken of u het juiste artikel heeft teruggezonden en er geen wijzigingen aan zijn gemaakt. Vervolgens maken wij het aankoopbedrag over. Uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het artikel door Bloqq

Garantie:
Op alle armaturen krijgt u 1 jaar garantie. Op veel van onze producten krijgt u zelfs een garantietermijn van 2 jaar of langer. Mocht er zich toch een defect voordoen binnen die periode, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Wij zullen u verzoeken het defecte artikel in te leveren en stellen vast of het artikel gerepareerd kan worden. De kosten voor reparatie neemt Bloqq voor rekening. Kan het artikel niet gerepareerd worden dan ontvangt u een vervangend exemplaar. De garantie is afhankelijk van de manier waarop u het artikel gebruikt. Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor de garantie. Bij garantie dient u het aankoopbewijs te overleggen, wij verzoeken u dan ook dit zorgvuldig te bewaren gedurende de garantieperiode.
Lichtbronnen zijn wettelijk uitgesloten van garantie, omdat het gebruik hiervan niet gecontroleerd kan worden. Los verkochte lichtbronnen die niet gesealed zijn, worden door ons van te voren gecontroleerd op breuk en werking. Vaak worden lichtbronnen als service, zodat de aankoop geen extra hoge kosten met zich meebrengt, bij een armatuur geleverd, hierop zit geen garantie.